Sunday 6 November 2011

Qorban

Salam,sebelum tu,aku nk ucap selamat hari raya aidiladha kepade sape-sape yg bace..hehe,soalan 1st nk tye, amacam raye korang? seronok? suke? hahahaha..kalo tak suke,guane dek koi? huhuhuhuhu...hurm,raye haji aku kali ni, agak berbaloi dan sakan jgk laa walaupun pada mulanye,mengantuk je raye umah membe-membe..kali ni, raye luar dr panching..tp,dalam seronok2 beraye td,ade rase menyesal jugak laa g umah mmbe sorg tu..dhla,mak ngn anak perli2 aku..pastu,kumpul ngn geng2 dy je..aku ngn membe2 aku dtg umah dy tu,mcm xdk tujuan pulak..x reti pikir ke perasaan org mcm mne..boleh dikatakan,aku ni dtg dr jauh jugak laa laa kan,sb mase dy dtg umah aku,dy ckp umah aku jauh..aku sembelih baru taw! hurm xpela kan,bende dh lepas malas nak ungkit..so,aku berjanji jela lepas ni xkn g beraye umah dy,xkn lyn dy n buat mcm x penah kenal terus laah.. ahahaha..eh eh,ter-emo pulak..so,mcm tu laa pengalaman raye haji aku ini tahun..sblum tu,aku nk berterima kasih gak la kat kwn aku (shima),yg sudi bg tumpang kereta dy ke hulu ke hilir..hurm,xdk bnde dh nk ckp ni..yelaa,penad agpun beraye td,ko ape taw?senyap sudah..ahaahahah..

p/s : sape2 mmbe yg terase dgn post ni,better jgn nk mintak maaf laa..buang mase ko je kot..! kbye