Tuesday 8 November 2011

Di sini menyesal !

weh,pempuan gemok ! aku dh remove ko,ko jgn nk kutok2 aku sgt laah kan..aku x cari pasal pun ngn ka.. kalo ko bace post ni ( dh gaduh,opkos laa nk jd stalker ), aku nak tye ape motif ko post kat membe ko mcm ni :

                " Syiera Zuhdi,k e c i a n n n kwn ko ( jate ),yg datang umaa aku semalam..waste my time sungguh hoh..lalalalala, ( tak pelaaa ) muahahahaha "

x padan gemuk mcm paus betine nk kutok org ek? kalo dh 1 kerabat tu mulot mcm gampang,xpyh rase ko bagus laa..baek ko ajak mak ko g belajaa adab tetamu..senang laa kalo nk buat kenduri ko kahwen nt..kalo kahwen laa kan,bhahahaha..yg waste my time tu,aku ase ko yg syok sendiri laa..aku xdk niat lansongg nk berkunjung ke rumah andaa..aku nk g umah membe ka sahaje,tp dy yg suh aku g umah ka atas alasan yg tak masuk akal..

                  So,untuk bersesuaian post ni ngn tajuk aku tu..nk luahkan laa kan,di sini menyesal dtg ke rumah di sane..di sane tu dhla kurang ajar,xdk adab pulak tu..hehehehe,kesian lorr~so,aku harap ketidak-persefahaman ni tak berlanjutan ok..stop jela kat sini,ko care idop ko,aku care idop aku..beyeh ahh...kbye!