Thursday 10 November 2011

hai UiTM ?

             "What day is today? today is thursday.. What date is today? today is 10th november 2011.."

teringat pulak mase sekolah rendah dulu2..hak3..hurm,aku bukan nk cite pasal sekolah rendah laa..nk cite pasal UiTM,yg merupakan rumah kedua aku mulai 16/11/2011 nt..huiyooo,nk dekad dh sial..takot gile aku..tp,byk dh urusan yg telah aku selesaikan..shopping ? yg ni mmg xkn selesai2 laa..aku pun x tahu nk beli ape..nk beli banyak-banyak karang,takot ade org curik..kite tgk laa mcm mne nt yek (kalo aku ade mase,aku post pengalaman aku k).. takot ? perasaan ni mmg wajib laa bg aku en..bukan takut ape,aku takut orentasi je.. ntah ape program laa senior tu buat kat kiteorg nt..hope-hope,xdk kene buli teruk2 sgt laa kan (ameen).. kalo aku kene buli n agak penad,aku nk balek laa..x jauh pun,jengka je kot.. ahahahaha.. kalo xle balek? hurm, meringkuk jelaa aku dlm tu.. xkesah laa kene ape pon mase orentasi tu,jnji aku enjoy mase kat sane..xpenah dgr ag org mati lepas orentasi..bhahahaha..harap ramai kawan laa kat sane nt,xnk sumbat sorang2..

rumah kedua.. ehehehe

smart dok papan tande umah aku? opkos laa kan..hope,sampai sane nt,keadaan bnde ni,still mcm dlm gamba ni laa..kalo dh buruk~ aku malas ah masuk..eh eh,gurau je ( dh byar yuran ekpong )..hurm, mcm tu jelaa post aku kali ni..aku post awal ni bukan ape,pas ni xle on9 dh,my bro mahu pulang dh..so,post jelaa awal-awal ni.. mne laa taw 'stalker-stalker' kat luar sane takut aku nk post psal dy ag (peace)..kalo ade mase,aku post laa ag k..nantikan kisah pasal orentasi aku..TUNGGUUUUUUUUUUUUUU~~~~~~~~