Wednesday 30 November 2011

Izinkan aku bernafas..

hahahaha,mcm terseksa kan tajuk entry aku kali ni..yelaa,walaupun dh lame bnde ni terjadi,aku nk post gak kat sini..yelaa,stalker2 aku mesti nak tau kan? kah3.. aku kan dh janji ngn korang nk citee psal orentasi aku di universiti hutan antara bangsa jengka ni.. bhahahaha.

                Kisahnye bermula pada hari rabu yg dingin lagi syahdu..haha..pkul 10 aku dan family dh siap2 untuk g ke hutan simpan ( mcm nk g kem antare kuarge lak )..semua berjalan lancar dan aku sekuarge pun sampai laa kat jengka tu..mase smpai tu,agak best laa kot..sampai2 je sane,dh bole masuk bilik n family aku pun terus je nk balek daa..aku je cokoh sorg2 dlm tu..ptg sikit tu,semua roomate aku dh lengkap dan kteorg pun buat laa perbincangn meja bulat untuk knal antara 1 same laen..mase sesi knal2 tu, aku agak sumenye ok laa..

pukul 4 ptg tu,mgu orentasi (MDS) pun bermula laa..sume org sebuk kot mse tu..mandy pkul 4pg n seterusnye mandy pkul 11mlm..mmg seksa kan? bhahaha..mse mgu MDS tu,aku ad laa gak 3-4org kwn.. ade yg senyum2 kat aku,aku wt muke masam je,yelaa aku penat mse tu (naseb ahh)..ceramah je 24jam,series aku bnci..yg aku bengang,ad 1 hari tu aku kat dlm kelompok siswa yg bangun lambat.. pkul 4pg tu jgk kiteorg kne lompat bintang,pumping,lari setempat n mcm2 lagi laa aktiviti yg x msuk akal.. motif buat mcm tu? erghhhhh...byk ag laa kot cite psal MDS tu,tp aku x ingt..

                 Lepas je MDS abes,bru laa aku dapad nikmati bilik asrama yg sempit lagi kotor ni.. hari 1st n 2nd ok je lagi..hari ke-3,bdk roomate aku dh buat hal..ad ke patut dy ajak membe dy isap rokok beramai-ramai dlm bilik tu,ahhhh lemas laa aku kan..esok tu jgk aku demam kapialu korang taw?bhahahaha.. pastuh,ade 1 mlm tu,dorg bergalok sampai subuh x tidor2..esok tu mule ahh mcm org mati..aku punye laa tension,akhirnye aku buat surat n tukaa bilik..aman kot hidup aku..bhahaha..

haa,x lupe gak nk cite psal bdak class mate aku,alhamdulillah sgt2,sumenye baek & okey2 aje..ade gak laa budak kuantan dlm kelas aku tu,bole balek same2 nt..kui3..nk tgk x pic dak klas aku? ni haa . . .



OM114G



sorry laa,ni bukn pic formal,ade sorg mmbe aku yg snap..aku yg tepi skali tu,yg mcm bersedia sungguh2 tu..putih aku kan? bhahahaha..bangge laa pulak..hurm,akudh penat laa nk update blog ni..dhlaa pinjam laptop kwn aku.. k laa bye~~