Wednesday 2 November 2011

GEMENTAR !

ahahahahahahaha..nak gelak gak buat tajuk mcm tu...ahahaha..x puas gelak..hurm,nk taw gemantar pasal ape? nk gtaw laa ni,saboo laah..setelah tamat menduduki SPM,dan selame 11bulan aku goyang kaki kat VILLA ni... 16/11 yg bakal menjelma ni,baru laa aku akan g sambung menuntut ilmu balek..lame benor aku rehadkan otak aku kan? dh berkarat sikit kot..huhuu..aku sambung belajar kat UiTM jengka je..dapad second intake pulak tu,mmg org pandang rendah laa kan..tp,sekurang-kurangnye aku dapad gak..ad je yg x dapad.. kirenye,aku antara yg terhebad laa..huhuu..takot,seram,malu,x ready n mcm2 ag laah rasenye aku ni..hope dapad ramai kwn laa kat sane nt..hope sgt,sgt,sgt, dapad roommate yg baek n rajin teman aku g tandas mlm2..bukan ape,aku ade dgr2 jgk crite2 seram kat UiTM jengka tu..mane laa tahu,terjumpe ke..alamak,capoi pulak mulut aku ni,sorry hantu..kalo ad story pasal tu nt,aku update laa (tunguuuu....).. hurm,mcm tu laa hendaknye..persiapan nk masuk uitm pun,byk ag aku x buat..alamak,penat hidup aku mcm ni..hope,lepas aku bersusah payah nk masuk situ,dh masuk nt,xdk masalah dh..ameen~~~