Wednesday 18 April 2012

TAKUT / SEDIH

Adoi, dah lame x buat post baru kan~ padal xdk bnde pun nk buat, duduk kat rumah jugak.. berkarat dah pun, yelaa nk keje bapakku x kasi.. hurm, sekarang nak cerita psal bnde TAKUT dulu.. 27april ni result aku keluar.. aku punye takut jangan ckp laa mcm mne en? berdegup kencang kot.. dah laa carrymark aku rendah je.. kalo failed 3 subjek, dismiss laa aku dr UiTM jengka pahang tu.. hurm, pape pun aku doa sgt2 jgn laa repeat.. nak jumpe ag kawan2 baru.. tp, math jgn ckp laa kan~ kompom repeat.. carry mark x sampai separuh pun.. HAHA

          Hurm, skrg, nk cerita psal sedih pulak..sem depan dh part2 aku kat UiTM tu.. so, it's time to bully juniors.. HAHA.. bkn ape, aku sedih sebab nak tukaa kelas dah sem depan.. berat hati aku nak tukaa kelass, sb dh mcm2 kenangan aku ngn budak2 kelas G.. tp, atas sebab2 yang aku mlas nak mention kat sini, aku terpakse tukaa.. hope aku xdk masalah dah ngn budak kelas baru nanti.. hehe, pape pun aku tetap rindukan kelas lame aku.. :(