Friday 27 April 2012

Show Me Your Teeth

Huh, debaran yang aku tgu selama ni dah xdk dah... tadi, bersamaan 27/4/2012.. result aku sebagai seorang pelajar UiTM dikeluarkan.. huiyoooo, tgk2 dan seperti yg dijangkakan BUSINESS MATHEMATICS aku gagal.. tak terkejut mane laa kan, sb sebelum exam math ag aku dh boleh jangke aku akan repeat.. yelaa, carry mark sikit taik hidung je, nak lepas gane? hahahaha.. pape hal pun, aku risau gak laa en, pointer 2 lebih je.. org laen semua 3 lebih, terase gak diri ni bongok ! aahhhh, sem 2 nt, aku kene buat betul2.. malu laaa bile org tahu kite pointer sikit, dekad U bukan maen kerap g library.. study laa kononnye, study taik kucing.. tapi, aku happy cuz my besfren dapad dekan.. tahniah laa, ko mmg bijak n x terkejut sgt ko dapad dekan.. btw, aku sedih gak sb 2org kwn aku dismiss.. sedih gile sb time2 last sem aku kerap lepak ngn dorg, maen game same2.. alahai, lepas ni aku nak race ngn sape ag? hope, dorg buad rayuan masuk balek.. hurm, pape pun tahniah kepada semua yg result dye meletup n kepada yg senasib ngn aku,x guna dah nak bersedih bagai, just smile n show me your teeth, dan ingat kite mesti balas dendam sem depan utk buad yg terbaek, agi idop agi ngelaban !