Tuesday 24 April 2012

Arwah baik orangnye :)

Sob-sob-sob.. haa, korg jgn nk bengong sgt nk pikir sape plak yang mati ! ni haa, nk cerite pasal website edit gambaa kesayangan aku dh xdk dah.. tutup sudah~ mane tak tutup kan, asyik muke aku je yg edit gambaa kat situ.. hahaha.. btw, u the best laa.. ouh, lupe nak bgtahu website ape.. Picnik.com name dye.. hurm, korg pn penah edit kan? jgn nak tipu laa x penah, kalau x buruk laa muke.. hahahaha.. sebelum ni, dye mmg dh gtaw nk tutup 19 April ni 2012, ingt dye maen2 je kan.. last2, kelmarin mase bukak, tutup sungguh..
sedih aku :(



          Akan tetapi, dlm kesedihan tu.. ade 1 bnde yang buat aku tersenyum.. walaupun Picnik.com ni dh xdk~ aku tahu dye masih sygkan aku.. tgk laa, dye siap suggest ag kat mane nk edit gambaa ag lepas ni.. Siap bg link ag, terbaik laa kau Picnik.com.. lepas ni kawan-kawan, kalo nak edit gambaa kite bukak dekad Picmonkey.com.. fungsi dye same je mcm Picnik.com.. tapi, mmg x bolee dinafikan Picnik.com adelah yang terbaekk sekali pernah aku jumpa..


ni laa habuan aku lepas ni.. walaupun x sehebad Picnik.com.. aku tahu, lepas ni mesti jadi lagi hebad.. yelaa, baru lagi kan, xkn nak hebad terus.. hehehe :) kepada, semua, selamad mengedit :)