Saturday 28 April 2012

Ranggela Rath Dinner


Hurm, mesti korg tertanye-tanye kan ape maksud tajuk post aku mlm ni? hehehe.. ni haa, mase kat UiTM kos aku ade buat dinner.. 4 klas je terpilih.. hurm, maksud ranggela rath tu pelangi malam.. mase dinner tu tema dy bollywood, mmg semua mcm org keling laa kan.. HAHAHA.. pape pon, agak terkilan sb aku x menang baju tercantek mcm tu.. tp, aku tersenarai laa dlm list baju tercantik, tp, x terpilih.. hurm redo jelaa kan.. bukan rezeki aku.. adoyai, mlm tu dhlaa dinner kat HOTEL.. first time makan kat hotel tu.. dhlaa x pandai makan guna sudu.. tp, xdk laa risau sgt kan.. sb, sehari sebelum pegi dinner tu, ade seminar 'SHHHHH, SILENT YOUR SILVERWARE' .. ade org ajar care nk makan guna sudu, garfu n semua laa.. tp, mlm dinner tu mmg enjoy laa.. x jauh mane pun tmpatnye.. kat MS GARDEN jee, rumah aku tu laa.. hahaha.. dinner ni dh lame dh buatnye, saje nk post sb teringat kat mmbe2.. hehe, jom tgk gelagat aku mase dinner tu..
Mase otw, penat sgt..

Ade gaye hindustan x?

  
With Along (:
With my bff shafiq :)


With my classmate (:

Happy gila dapad dinner, kelas laen yg x terpilih jeles gile.. haha, untung ape x terpilih, x kena bayar rm80.. ko nak cari mane duet? HAHAHA.. pape pon, xkn lupe saat bahagia ni.. huhuhu..