Wednesday 7 September 2011

my enemy :)

salam..kali ni aku buad new post dgn keadaan marah gile babeng..hahaha..eh,aku siyez ni..nk ckp laah kn pasal budak sorg ni..dulu mase kat sk,dy baek sgt,alim-alim sial..tiap jumaat jd ketua bace yasin..mmg dy cth laa.. kononnye laa..tp,lepas je masok UiTM dungun,prangai mcm haram terus..aku xtaw ape masalah dy..nk beta ngn aku sgt dlm fb,siap ajok geng ag..tp,pas kes tu dh reda,dy hasut ag beberape org lagi bior gadoh ngn aku.. eh,x hadap laah aku nk fight ngn ko.. prangai alim babi pukimak..haa,kan aku dh geram..ko x puas ati ngn aku,ko sndiri ah ckp..g ajok ramai2 tu wtpe? ke dh xdk batang.? amek kau.. aku geram sgt dh ni..kalo ko tu mmg dh dilabelkan jahad sejak lahir,aku x kesah sgt ko nk buad dajjal ngn aku,.masalahnye,ko tu baek,alim dan hampir perfect..aku betol2 laah x sangke UiTM dungun tuh mampu mengubah care pemikiran & hidup ko.. fuck atas dahi laah kulat,ingt mok ayoh ka..jgn bajet bagus je..benci aku kat ka..baso gong x tentu pasal...! hish, buad dose je aku kutok ka...moge ko dapad balasan yg setimpal..! AMINNN.!