Wednesday 7 September 2011

I like WWE

salam..kali ni,bosan2 aku nk cite pasal wwe..huhuu,saje je,terdesak sgt xdk story..hahaha..dalam gusti ni ade laa jugak aku minat tgk dyorg berbaloh..antaranye 'randy orton,zack ryder,cody rhodes',pas tu divas wwe pun aku ade minat gak mcm 'trish stratus,kelly-kelly,eve torres'.. xdk keje aku g hafal name masing-masing ork? haha.. yg aku menyampoh dlm wwe ni ade gak,baek jantan-betine same je..yg aku benci 'christian,matt henry,maryse, vickie guerrero,laycool [layla n michelle mccool]'..ramai ag sebenonye yg aku minat n aku benci.. malas laa nk penuhkan nme2 dyorh kat sini,kang bosan korg bace.. huhuu..tgk je laa video-video ni :



banyakkkan bersabar mase tengok yang ni.. :)


puas hati tgk yg ni.. geram.!


cayalah,enjoy tgk yg ni...!


tgk yg ni,best gak...


x tgk ag yg ni..xtaw sape menang..haha


bodo natang gemuk hitang ni,benci aku.!


huh,mencabar~~ haha

selamat menonton laah ye pade sesiape yg minat gak wwe tuh..sape yg x minat,try laa tgk..gempak sial.. hahaha..kalo tenet laju,tgk laa.. kalo tenet slow,tgk jugak,x kire..huhuu~