Friday 2 September 2011

begitulah raye...

assalamualaikum :) soalan pertama nak tanye,best tak raye pertama korang? best? untung laah..aku x berape nk best,sb raya ngn org tangkap muat..mane kwn aku? alaa,org dh naek kereta,tinggal jelah org yg naek moto.. sabaa jelaa..tp,tu raye pertame..semalam,raye kedua dan hari ni raye ketiga,aku naek kerete beb..gempak habes..hahaha..heppy2 cmne pon,sedih gak laa..rancangnye nk tgk wayang 'hantu bonceng hari ni,tp x jd sb masalah-masalah tertentu..jeles sgt-sgt-sgt-sgt ble bace status org kt fb dh tgk cite tu..sabo-sabo..hari ni hari kau.. huhuu..esok,luse dan seterusnye cmne laa raye aku..mmbe-mmbe blake dh nk balek markas masing-masing..tinggal laah aku sorg2 beraye selame sebulan kat sini..hehe..pape pun,gempak laa raye tahun ni..

sweet laah korang

ni jela hasilnye..ni mase raye pertame~raye kedua x snap pic pon sb beraye ngn sex-sex busteng..gempak laah..punye laah nk muatkan semua dlm pic ni,sanggup suruh tetamu yg tolg snapkan..tenz laah budak.. pic ni ok laa jugak..tp,muke ko x ikhlas lansong..nk ludah je kot atas muke..silap hari raye je mase tu..grrr~dhla,malas nk ulas byk-byk pasal ni..tunggu raye haji pulak ek..kalo jmpe lagi laa..ok bubye~~