Thursday 15 September 2011

MR. M ..?

jeng jeng jeng..tgk tajok tu~ menusuk kalbu x? ahaha..mesti korg tertanye-tanye kan? siape gerangannye.. mane bole gtaw..huhuu..nk cite pasal mamat ni..aku kenal dy x sampai sehari,aku selambe je ajak dy kuar..siap ambik aku depan umah ag..seronok kan? korang ade? xpayah tye,mmg xdk pun jwbnye..ahaha..dy add aku tgh hari smlm..mlm tu aku ajak dy g jln TC..siap belanje i lagi u..jangan jeles ye akak (suare sengau),.mcm babi kan? ahaha..mujur mamat ni baek ngn aku..dy amek aku pun naek kete,xdk laa penad sgt kan..selalunye g banda naek moto,merempit..kui3..dy naek kete kenari je,xdk laa berada sgt orgnye kan..kiteorg lepak TC je smlm..dy ajak tgk wyg,aku mls laa nk abeskn duet dy kan..sian dy penad berkeje...aku maen ajok je org x kenal ni bkn ape,aku bosan duk umh saje2,bulan 11 ni baru sambung blaja..ahaha..mase balek uh dy ade kabo,nk g jln ag,msj laa..huih,xdk aroh aku..aku pun risau gak org baek2 ni..kang jd pape saje je..takut di jualnye aku, perdagangan org,rugi laa malaysia xdk rakyat mcm aku..kih3..pape hal pun,nk kuar ag pas ni ngn dy..naseb ah.. ahahah..korg jgn nk dengki laah..kbye/..