Sunday 7 August 2011

teringin sangat :(

salam~kali ni nk luahkan perasaan sikit..HAHA..aku teringin sangat nak hp baru..bosan dh gune nset belubang tepi ni..huhuu..tu laa ganas sangat,sampai nset pon bole berlubang..kui3~nset tu pn,bukan aku beli,abg aku bg..baekkan dy?pdhal hampeh,org tepon x dgr,kene wt loudspeker bru dgr..natang betol.!! mm,ckp psal hp ape yg aku nk?kalo yg diimpikan selame ni,mmg lah aku nk blackberry lah kan.. tp,aku mane mampu sial..haha..aku nk nset C3 aje,ala2 bb gak bentuk dy..mmg dari dulu aku minat pakai nset besor2 ni..tp,duet tu lah masalahnye,dr dulu sampai skrg tak kaye2..hish,ape laa naseb..

ni laa nset aku yg mrepek tu~

bosan kan~haha..tp,best jugak nset ni..kalo snap gambar,nampak jelas..flash dy OK,terbaekk..kalo nmpak baru ag,aku x kesah laa kan..ni dhla calar2,berlubang tepi pulak tuh..mcm nset lanun dh gayenye.. sabor jelah ko..kui3~nset C3 tu plak,ntah zaman bile ntah aku dapad beli,aku hanye mmpu berdoa jela..tp,aku dh berangan dh..andai diberi peluang lah kan utk beli C3 tu,aku nk beli wane hitam..pastu,cover dy nk beli wane kuning..haa~baru meletop..!! kenape kuning?eh,suke hati laa,nk laen dr yg laen..mcm ni laa angan2 aku :

ni laa bakal nset aku..

jangan usha lame2 pulok,nt korang tringat kartun teletubbies plak.. haha,steady wane kuning..nampak siket dr jauh..mlm2 bercahaye kot [dh start dh pedo'oh]..haha..doakan anganku berjaye ok..!AMIN~~