Sunday 31 July 2011

esok puase :)

salam semua...weh..!!!! esok puase...ESOK PUASE...!! huhuu,sukenye aku..bulan puase ni nk jd budak baek2 je..aku harap tahun ni, merupakan tahun ke-4 aku puase penuh..HAHA..dalam gembire2 puase ni,aku sedih gak taw..tahun ni,aku x beli ag baju raye [baju melayu]..sian aku,dhla tahun lepas x beli..tahun ni pun x beli ag.. malang tol naseb..xpela,asalkn dapad enjoy ngn kawan2 mase raye nt..stop,malas ag nk pikir sal raye..nk fokus kt puase dulu..mase bulan puase ni,aku harap :

  • aku dapad jadi budak baek..
  • dapad puase penuh tahun ni..
  • tak miss sahur [bodo sgt kalo tulis,x miss berbuke..HAHA]
  • sembahyang 5 waktu..
  • hope2 larat laa join mak solat terawih [20 rakaat]
  • tolg mak sediakan juadah berbuka..
  • hantar mak g masjid pagi-pagi [sabor jela]

korang pn ikot laa mcm aku gak ok..puase bukan selalu..takot laa kan,x sempat puase dh tahun depan.. lagipun,mase ni laa nk kumpul pahale..bulan ramadan kn,bulan yg barakah [berceramah pulak aku].. aku x pakse,korg nk jd ape pn,jd lah..ade aku kesah ke.?renung2kan dan selamad beramal :)