Sunday 17 July 2011

Perpisahan terasing

Setiap pertemuan,mesti ade perpisahan kan?macam tu jgk laa dgn aku ni..aku ngn mmbe rapat aku shima n' leha..kiteorg mmg dh lame kenal dari darjah 1..kiteorg 3org start jd mmbe kachek start form4.. 2taon,kiteorg lepak same-same,study same-same,mkn goreng pisang same-same,g bandar same-same,g jalan same-same.. sume bnde laa kiteorg wt same-same..tp,xdk laa tido same2..kau gile.?hahahaha.. best sgt2 laa mase tu..tp,skrg kiteorg dh x mcm dulu..shima dh g matrik,leha pulak g poli kat selangor..mase tu jugak laa aku try kwn2 ngn org laen..aku try ah lepak2 ngn mmbe laki..tp,series aku ckp,mmg bosan..aku rase terasing sgt..yela,aktiviti2 yg mmbosankan..siang tgk DVD,ptg g mancing (aku x join yg ni),mlm maen daun terup,kadang2 dyorang maen burung serindit (ye er eje cmni?)..eh,sial lah..!! xdk pn nk g jln2 banda..mancing je 24jam.. kampong sgt lah..tp,aku syok gak kachek ngn sex2 ni..aku dapad belaja perkataan2 baru..cth-cth nye : muyonggggg,parekkkk, padam (tido)..byk ag laa ayat2 dyorg,aku x ingt dh..kdg2,ade yg aku xtaw maksud,aku maen sebut je..asalkan aku ikot trend,hahahahah..tp,skrg aku x join dh budak2 ni,ade perselisihan pendapad..hahaha..skrg,aku just menghitung hari je bile nk raye..bole kumpol smule..dgr2 cite,klas aku (5 aktif).nk wt reunion mase  raye nanti..x sabo laa aku..hakhakhak..hope mnjadi laa reunion tu..amin~