Monday 29 August 2011

esok raye :)

assalamualaikum w.b.t. seperti yg semua rakyat malaysia sedia maklum..esok bersamaan 30/08/2011 ialah hari raya puase,so same-same laah kita bermaaf-maafan sesama insan..ceyh,ayat xle bla.. haha..esok raya.! seronok sgt..bole g raye jumpe mmbe-mmbe..rindu kot dyorg [dyorg ntah rindu ke x kat aku :( ]..tak kesah pun,aku raya ngn family pon jd..korg bukan penting sgt (gurau saja)..hurm, semalam dh buat kueh raya.! pg td,dh kemas rumah..mlm kemas-kemaskan lagi kot,baru semangat nk beraya esok.! x sabar sangat2.. ptg ni,aku nk basoh moto,biar berkilat sikit moto nk g beraya kan.. untung laa kalo dapad moto esok..dapad asenye,sb dh 3tahun berturut-turut aku pegang moto ego tuh time raya..haha,untung laa kan..esok,tak tahu lagi nk g sembahyang raya ke x,sb aku takot baju melayu same ngn org je..fobia kot,sb 2tahun lepas,baju aku same ngn sorg pakcik tuh.. haha,merepek je baju same..plezzz laa pakcik,nk same ngn aku ag tahun ni..! haha,sory laa pakcik,saje gurau,. baju aku wane hitam je tahun ni..kalo same untung laa kan..haha.. hurm,sebelum aku akhiri post kali ni,aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..aku jugak nk mintak maaf bebanyak sgt kat korg semua,mmg ade laah kan aku buad salah,do'oh sgt laa kalo xdk..kbye.! hahaha