Saturday 24 December 2011

new :)

eh,td dh post..kali ni nk post ag..aku lupe nk kongsi berite baru ni kat korang..hari ni aku beli laptop baru..yelaa, kan aku dh sambung blaja,kne laa ade laptop sebutir..org laen semua ad,xkn aku xdk kan..aku ni bukan laa jenis,ape yg org ade,aku nak ade..mmg kne ade laptop sb nk buat assignment senang..laptop yg aku beli pun murah2 je..laptop COMPAC je pun..xpayah laa bgtaw harge kan..jd kontroversi lak nt..bese laa kan..haha..

mcm ni laa..

so,aku happy sgt laa sb dh ade lappy sendri..mmg aku jage elok2 laa laptop ni..nk hias cantik2 nt..kui3~ lepas ni,mybe aku kerap sikit on9..sb dh ade lappy sendiri..xdk laa pinjam2 kat org kalo nak on9..huhuu.. saje je nk kongsi2 ngn korang,xdk niat nk belagak..

**nk belagak pun x gune,xb org laen dh lame ad lappy sendiri :)