Saturday 31 December 2011

azam baru

salam :) rase sedih laa pulak kan,bulan 11 nk habes daa..teringat lak kenangan2 tahun ni..biar jela jd kenangan kan,nk buat cmne..huhuu.. pejam celik-pejam celik,dh nk masuk 2012 daa..2012 dunia berakhir? siape tahu? hahahaha..hurm,macam biase laa,setiap kali tahun baru,mesti org nk buat azam baru kan..azam aku tahun lepas pun,ade ag yg x tercapai..tp,xpelaa.. aku tetap nk berazam kan..

          Ok,memandangkan aku dh jd seorg pelajar kembali..azam aku nk belajar sungguh2..kalo boleh xnk repeat laa kan..mcm tahun lepas gak,aku xnk + musuh..malas dh nk gaduh2 ni..bosan !

          Kalo boleh,tahun ni,aku nk hepi2 je n jgn laa ade byk masalah sgt..nt,kalo byk sgt masalah ade uban lak rambut aku ni..hahaha..

          *Azam yg paling penting,kalo boleh jauhkan laa aku dr sifat pelupa dan pemalas..mak aku pun suruh doa mcm tu tiap2 kali lepas solat..aku ni pelupe sikit..hehehe..

          Azam ni mcm selenge sikit bunyi dy..tp aku nk azam jugak..moge aku jd seorg yg lebih baek dr tahun yg sebelumnye..

Haish,aku pun xtaw laa nk azam ape dh tahun baru ni..tapi,aku harap benda yg baek2 jelaa..moge bnde2 yg lepas ( yg x baek) aku buat tu jd pengajaran laa kan supaye aku x buat lg dh tahun ni..hehehe,wsalam :)