Thursday 19 January 2012

GONG XI FA CHAI :)

Hurmmm,tak lame lagi dh tahun baru cine..so, kite sebagai rakyat malaysia mesti laa cuti kan?? aku pon, bolee laa balek kampung halaman.. rindu gile kat bantal busuk aku, moto EGO aku, n yg palaing penting skali, aku rindu kat family aku.. rindu mok aku beleber.. HAHA.. malam esok,aku nk kemas2 barang dh.. kah3..
skali skala nk excited, padahal cuti 4 hari je.. motif gile.. mcm sakai pun ade.. tp,baucer rm 200 yg aku dapad tu pun, x habes ag nk shopping.. nk shopping katne ek? kompius aku..adoyy~ xpelaa,nt aku maen beli jelaaa.. buku nk belajaa dh beli blake dh... xdk mknenye baucer buku tu.. xle bagi lambat ag? eh,lari tajuk lak aku ni.. biase laa,bukan selalu nk beremosi.. hurm,so nk ucap selamat tahun baru cine laa.. ni je mase yg aku free.. balek nt, xtaw ag dapad on9 ke x..hurm, sampai sini jelaa.. HAHA.. kbye :)