Monday 23 January 2012

Ya Allah !

Assalamualaikum :)

          Hurm,hari ni nk feeling2 sikit ahh.. bolee kan? huhu.. cuti dh abes,esok aku dh nk balek U dh.. nape laa kali ni aku rase berat hati sgt nak balek.. pastu, aku asyik pikir je,bolee ke aku teruskan belajaa kat UiTM tu..?  yelaa, FINAL nak dekad dh kan, baru terase laa debarannye (baru nak insaf).. dengan assignment, group project, presentation aku yg tergendalenye, mmg takot ahh kan.. td pon,aku ngadu kat mak aku,yg kos aku amek tu SUSAH ! mak aku pon mcm suruh berhenti.. yelaa,aku ni buat pinjaman,kalo dh abes belajar nt,x jadi mcm org,aku nk bayar gune ape, nak ganti balek pinjaman tu? adoy, kusut gile pikiran aku ni? nk stop kee? nak teruskan.. tp,xkn laa aku nk GIVE-UP mcm tu je.. mungkin aku bolee kot, kalo aku usaha betol2.. tp, nk usaha tu laa masalahnye.. aku kat sane asyik enjoy jee.. ade mase free pon,aku asyik lepak je sampai pagi2,dh dapad gelaran KELAWAR MALAM dah pon.. satu hal ag yang aku risau, aku ni dhlaa pelupa.. mak ayah aku un risau,mcm mne laaa aku nk ingat benda2 yang aku dh belajar tuh.. aku mmg tengah bengong kepale pikir hal ni..

          " Ya Allah tolong laa aku dalam membuat keputusan ini, ya allah..Hanye kamu yang mampu menentukan arah tuju hambemu ini.."

aku hope,lepas ni, aku bolee laa belajar betol2.. xnak maen2 sangat.. debaran FINAL dh dapad rase dh.. start kelas nt,dh penuh dgn TEST pulak,masak laa aku..hurm, mcm mne laa keadaan aku ekk? pening2..