Wednesday 22 June 2011

Macam si*l belake..

hai sume..!!pade mlm yg dingin ni..aku nk emo lah siket en..dalam mase yg same,aku sedih gak aww..bukan ape,aku tringat kat mmbe2 aku..bile aku tegor dyorg,dyorg bz laa,sibuk laa..ade 2-3org tu plak sombong mcm bagus sgt..bagus lah kot,dh dapad matrik/u tuh..xpela,rezeki korang kan..tp,kalo ye pn,jgn laa nk hina2 aku..aku sedor aku dapad poli je..jgn laa nk ckp aku bakal merempat..bukannye, lepas je abes poli,aku jatuh bankrup,jd miskin nk merempat..kalo ckp menganggur,aku bole lah trime jgk kn,walo pon,bengang cm nk tumbok je muke ka tu..bukan ape,aku taw ko dapad byak tawaran,asasi,u,matrik n mcm2 lg lah..org cerdik kan?? HAHA.. tp,ingt laa yg bg ko cerdik tu sape..??kalo ko hine2 org bodoh,sekelip mate ALLAH  tarik kecerdikan ka tuh.. sia2 hidop ko kat matrik.. tp,walaupn ko dh merendahkn aku..aku tetap laa kn doakn kau berjaye..bukan ape laa,kalo aku doa mcm2 kang,nahas hidop ko..doa org teraniaya,makbul taw..ko pn bijak kn,SPM, PENDIDIKAN ISLAM DAPAD A KOT..so moge berjayelah..korang tgk laa suatu hari nt,aku try jd sombongg jugak..!! mase tu,jgn tye kenape.. :)